(Campagne) PLUS & verantwoord kiezen

Supermarkt PLUS is een nieuwe campagne gestart om de aankoop van hun verantwoorde producten te stimuleren: ‘Verantwoord kiezen doen wij al voor u. Da’s toch fijner boodschappen doen.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij een groeiend aantal producten is de supermarktorganisatie overgegaan op een verantwoord alternatief en heeft daarvoor minder verantwoorde alternatieven uit het schap gehaald. De retailer wil het klanten makkelijker maken om verantwoord boodschappen te doen

Zo verkoopt Plus alleen nog maar Fairtrade-huismerk koffie, thee en chocoladerepen, bananen, ananassen en rozen, vrije uitloopeieren. Veel huismerk-zuivel is weidemelk of gemaakt van weidemelk.

De campagne bestaat uit een tv-commercial, de weekfolder, het magazine Boodschappen, de website, de digitale nieuwsbrief, het zomermagazine en is ook terug te vinden in de winkel.

Een andere retailer, Albert Heijn, kreeg eerder .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie