ING koos samen met Anyone? en Mindshare voor een nieuwe aanpak waarbij sociale content en het delen van ervaringen centraal staan. De campagne draait om ‘short docu’s’ van jonge ondernemers zoals Annic van Wonderen (oprichter I Love Fashion News) en Chris Römer & Olivier Ponsioen (oprichters Flexkamer.nl, winnaars Jumpstart 2013). Volgende week worden nog twee jonge succesvolle ondernemers via sociale media bekendgemaakt.
Annic van Wonderen
Chris Römer & Olivier Ponsioen
Voor deze korte video’s heeft rapper (en ondernemer) Jiggy Djé de soundtrack ”Anthem” gemaakt. Jiggy Djé is oprichter van het platenlabel Noah’s Ark.
Soundtrack Jiggy Djé - Anthem
De video’s worden gedeeld via de eigen kanalen van ING, de socialemediakanalen van de jonge ondernemers en andere social influencers en worden daarnaast geseed via doelgroeprelevante blogs. Van alle docu’s zijn 15 seconden Instagram teasers gemaakt om ook op Instagram de doelgroep te bereiken.
Studenten kunnen zich tot 15 september aanmelden via ing.nl/jumpstart en facebook.com/INGnlJS. De studenten met de 50 beste ideeën worden in oktober voor het Jumpstartweekend uitgenodigd in club AIR.
Credits
Bureau: Anyone?
Concept en strategie: David Barens en Patrick Cox (Anyone?)
Klant: Linda Hartman, Petra Bremer, Hannah van Amstel, Falke van der Zander (ING)
Media: Ward Cuiper (Mindshare)
Universal Music: Rens Bosma
Camera: Bas John
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!