BrandDeli doet salesactiviteiten WildHitz

De interactieve online muziekzender werkt per 1 mei samen met het mediabedrijf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

et de uitbreiding van het portfolio versterkt BrandDeli haar online propositie binnen de kerndoelgroepen Youth en Young Adults, zegt ceo Allard Ruyl. &;Het beschikbare aantal streams per maand van BrandDeli zal door WildHitz significant stijgen.&;

WildHitz bereikt veel jongeren in de leeftijdsklasse 18-30 jaar. De online zender is beschikbaar op alle devices en biedt kijkers de mogelijkheid om een optimale programmering samen te stellen, gebaseerd op het individuele kijkgedrag. Per 1 mei is WildHitz direct toegankelijk voor adverteerders via Video Advertising (pre-rolls, mid-rolls en brand partnerships).

Hans Perukel, ceo RTV20: &;In de afgelopen 15 maanden is WildHitz naar ruim 1,5 miljoen wekelijkse unieke gebruikers gegroeid. Deze groei heeft ervoor gezorgd dat wij voor onze sales op zoek gingen naar een betrouwbare partner. Wij zijn blij te mogen samenwerken met BrandDeli en aan hun stijgend marktaandeel en omzet te kunnen bijdragen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie