De kijkcijfers van de zenders worden gemeten via de zogenaamde SKO Light-meting. Het gaat om Animal Planet, Comedy Central Family, Discovery Science, FOXlife en Nat Geo Wild, waarbij de laatste zender in een later stadium aan de pakketten wordt toegevoegd.
COO Klaartje Kuypers: 'De toevoeging van de zenders in de Digital TV-pakketten moet onze propositie verder versterken. De zenders zijn namelijk net als de rest van ons portfolio in te kopen via grp-pakketten op specifieke doelgroepen.'
De Digital TV-pakketten kunnen worden ingekocht op de doelgroepen 20-49, mannen 20-49 en vrouwen 20-49.
In januari zei Kuypers al in Adformatie over de Digital TV-pakketten: ‘Daar is vraag naar vanuit mediabureaus. Met die zenders gaan we zo snel mogelijk testen met addressable tv. We praten naast Ziggo met KPN en partijen die de techniek kunnen aanbieden. Het zijn kleine zenders, dus is er sowieso al heel weinig waste. Een test komt er zeker nog dit jaar.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!