Jeroen Kaal, ceo van BVH, licht toe: 'Blue Sky Group wil de positieve ontwikkeling die het doormaakt verstevigen en meer ondernemingspensioenfondsen werven als klant. Aan ons is gevraagd ze daarbij te adviseren. Dat gaan we doen door het scherp krijgen van een onderscheidende merkpositionering, wij noemen dat het merkverhaal, en het op een juiste manier uitdragen daarvan. Ook de ontwikkeling van een bijpassend creatief concept en de doorvertaling naar (marketing)communicatie en employer branding zal door BVH worden gedaan.'
Over de keuze voor BVH zegt Ruud Lahr, Manager Marketing & Acquisitie van Blue Sky Group: 'Wat ons vooral aansprak in BVH is hun overtuiging dat de identiteit van een bedrijf de meest authentieke en bestendige basis is voor de positionering van het merk. Daarbij lag er geen kant-en-klare briefing, het bureau moest zelf op zoek naar de essentie. In onze branche is het onderscheidend vermogen van de verschillende aanbieders beperkt. Dit terwijl er wel degelijk grote verschillen tussen de bedrijven zijn, vooral in termen van bedrijfscultuur. De uitdaging die wij BVH meegaven was om de vinger te leggen op wat Blue Sky Group anders maakt en dit te vertalen in visie, woord en beeld.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!