Bloemenbureau komt opnieuw met techy Valentijnscampagne

Na 'Cupidrone' lanceert Mooiwatbloemendoen.nl dit jaar een Periscopende Cupido.

Reclamebureau ontwikkelde opnieuw een innovatieve campagne voor , het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland.

Met Command Cupid kunnen romantici over de hele wereld op Periscope inloggen om live te volgen in de straten van Parijs en Berlijn. Als de kijker iemand ziet lopen die zijn of haar aandacht trekt, kan hij of zij Cupido aansturen om die persoon een roos te geven.

Oudste versiertruc in nieuw jasje

&;Bij Kingsday combineren we graag moderne manieren van communicatie met traditionele vormen van storytelling en romantiek&;, aldus Bram de Rooij, creative director Kingsday. &;Natuurlijk gaat Valentijnsdag altijd over het geven van rode rozen aan iemand die je leuk vindt. Met Command Cupid combineren we de nieuwste technologie met de oudste versiertruc.&;

Vorig jaar werd de  nog genoemd door , als AdAge en The Huffington Post.

De trailer die laat zien hoe Command Cupid werkt, is sinds 1 februari te bekijken op YouTube.

De campagne wordt gelanceerd in Nederland, Engeland, Frankrijk en Duitsland.

Credits
Client: Mooiwatbloemendoen.nl (Bloemenbureau Holland)
Agency:  Kingsday
Production Company:  Back2Back      
Director:  Edwin Nikkels               
Media Agency: Universal Media

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie