BCC heeft gekozen voor een langetermijnsamenwerking met The online company als online marketingbureau en strategisch partner voor de digital marketingactiviteiten. De keuze is voortgekomen uit een pitchtraject dat BCC geïnitieerd had om de juiste partner voor haar e-commercedoelstellingen te vinden.
De komende jaren zal BCC samen met The online company haar positie in het e-commercelandschap verder gaan uitbouwen, waarbij meer focus gelegd gaat worden op online partnerships met fabrikanten. The online company wordt medeverantwoordelijk voor de trademarketingactiviteiten van BCC en zal namens BCC actief de markt op gaan om sterke partnerschappen met fabrikanten te gaan vormen.
The online company zal het marketing & e-commerceteam van BCC zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Dit zal deels ook bij BCC op locatie gaan plaatsvinden. De scope van de digital marketingwerkzaamheden bevat zowel de strategie als de executie van performance marketingactiviteiten, waarbij The online company onder andere verantwoordelijk zal zijn voor SEA, Analytics Beheer & Implementatie en Feedmanagement.
‘The online company heeft in de pitch laten zien een sterke, gekwalificeerde partner te zijn die ons op het gebied van performance marketing verder kan helpen’, zegt Sophie van Beijma, Directeur Marketing & E-commerce van BCC. ‘Naast hun inhoudelijke kennis van online media hebben ze aangetoond veel ervaring en kennis in het electronicalandschap te hebben.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!