Premium

AutoWeek viert jubileum met restyling en nieuwe campagne

DDB & Tribal Amsterdam tekent voor de realisatie van campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 werkt met de restyling toe naar een one brand strategy.  Het magazine wil uitgroeien tot een breder kennisplatform waar automotive-fans inspiratie en informatie kunnen vinden.

&;We zijn in print en online al de grootste van Nederland, maar na 25 jaar openen we een nieuw hoofdstuk waarin we willen groeien tot de informatie-, oriëntatie- en inspiratie-autoriteit op gebied van automobiliteit&;, aldus , brand director automotive van Sanoma. &;Met deze campagne hopen we automobiliteit voor iedereen dichterbij te brengen.&;

De campagne bestaat uit vier televisiecommercials, waarin beelden uit bekende programma&;s over politiek, sport, criminaliteit en de natuur te zien zijn, maar waar de kijker op het verkeerde been wordt gezet door het commentaar. De voice-over heeft daarin meer oog voor de betreffende auto&;suit de film, dan voor het hoofdonderwerp. De boodschap van de commercials luidt dan ook: &;We kunnen je er alles over vertellen, als het maar over auto&;s gaat.&;

Grappig gegeven is dat DDB & Tribal Amsterdam in de AutoWeek-campagne voor ;dakloze figuranten&;.

De commercials zijn vanaf vandaag te zien op de televisie en online. Naast de tvc&;s, bestaat de campagne ook uit radiocommercials, tag-ons en banners.

Sport:

Politiek:

Criminaliteit:

Natuur:

Credits
Product: AutoWeek magazine
Eindverantwoordelijke klant: Miriam Pijnenburg, Jan Wouter Kleinjan
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Account: DDB & Tribal Amsterdam
Concept: DDB & Tribal Amsterdam    
Art Director: DDB & Tribal Amsterdam
Copywriter: DDB & Tribal Amsterdam
Producer: DDB & Tribal Amsterdam
Productiemaatschappij: In case of Fire
Regisseur: Sven Super
D.O.P.: Philip van Volsem
Producer: Arjan Oosterveer
Editor: Timo & Taco @ MRTN
Grading: Studio de Grot
Online: Studio de Grot
Soundstudio: Studio de Grot

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie