Crux Digital Acceleration richt zich op het 'marktrijp' maken van digitale ambities van ondernemingen en instellingen. Dat doet Crux door een zogenaamd Digital Acceleration Team te vormen waarin medewerkers van de opdrachtgever samen zitten met externe specialisten. "De complexiteit van digitale transities vraagt tegenwoordig om 'networked knowlegde'. Die benodigde kennis vind je niet meer bij één persoon. Met zo'n versnellingsteam brengen we ook een start-up mentaliteit en -methoden binnen waardoor verbeteringen en vernieuwingen doelgericht kunnen worden voorbereid en vervolgens sneller worden gerealiseerd."
De beide initiatiefnemers kunnen bogen op jarenlange digitale ervaring. Wim Andrea (l) was strateeg bij online marketingcommunicatiebureau Clockwork en daarvoor werkzaam voor onder meer PPGH/JWT, Saatchi & Saatchi en Ara. Na zijn vertrek bij Clockwork was Andrea zelfstandig actief met Interactim, waarvan de activiteiten opgaan in die van Crux. Sander van der Blonk was oprichter en directeur van Rapid Sugar en tegenwoordig betrokken bij diverse digitale start-ups.
Het is is de bedoeling om Crux binnen drie jaar te laten uitgroeien tot een gespecialiseerd bureau met 35 medewerkers.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!