Allsecur komt met Grote Allsecur Kentekenloterij voor tienjarig jubileum

Deelnemers maken kans op jaar lang gratis tanken.

Allsecur bestaat tien jaar en om dat te vieren wordt een heuse loterij gelanceerd, namelijk de Grote Allsecur Kentekenloterij. Tim en Tom Coronel roepen in de campagne Nederland op om deel te nemen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred.

Het enige wat deelnemers moeten doen is een premieberekening maken en hiermee maken ze met hun kentekens kans op een jaar lang gratis tanken. De actieperiode duurt tot en met eind april, en er zullen wekelijks trekkingen plaatsvinden. Tot eind 2018 wordt maandelijks een winnaar gekozen onder Allsecur-klanten. Zij spelen namelijk automatisch mee.

De campagne wordt uitgerold op tv en radio en online via bannering, display advertising en social media.

Credits
Eindverantwoordelijke klant: Ron Adams, Natasja Staal
Bureau: Alfred International
Regisseur: Alfred International
Producer: Gardner Gallops, Bastiaan Mast & Marcel van der Velden
Lighting cameraman/ D.O.P.: Lex Brand
Editor: Wietze de Jager
Online/VFX: The Compound
CG Animation: The Outpost
Sounddesign: Postoffice
Online bureau: Searchresult - Bram Mickers (Programmatic Advertising Consultant) en Bram van den Beld (Art director)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie