AkzoNobel kiest voor The online company

De samenwerking richt zich op de labels Flexa, Sikkens, CetaBever, Alabastine en Trimetal.

Het gaat om een 'structurele samenwerking'. The online company gaat het digitale team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Werkzaamheden betreffen onder andere online media strategie, traffic besturing, funnel management, media inkoop en creatie.

Nicole Rijlaarsdam, Digital Media Manager: ‘The online company heeft in 2016 bij Flexa laten zien een sterke, betrouwbare partner te zijn die ons gaat helpen onze toekomstige ambities waar te maken. Vandaar onze keuze The online company in te gaan zetten om al onze merken naar een hoger digitaal niveau te brengen.'

Pedram Shadbash, Managing Account Director van The online company: 'Door onze intensieve manier van samenwerken, gekoppeld aan onze digitale kennis van alle media realiseren we een partnership waarin we directe kennis inbrengen en op executieniveau kunnen versnellen bij alle merken van AkzoNobel.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie