Adfo Groep- middagseminar: ‘Hoe verleid ik de klant tot kopen’

Op 13 mei aanstaande in Dauphine Amsterdam organiseert Adfo Groep een middagseminar waar de vraag “Hoe verleid ik de klant tot kopen” centraal staat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een compact middagprogramma onder leiding van Paul Postma worden er invalshoeken belicht die ingaan op de vraag hoe klanten kunnen worden verleid tot kopen. Postma is auteur van het succesvolle boek ‘Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast’.Hij schreef het in samenwerking met specialisten in neuromarketing, waarvan er verschillende deze middag over hun kennis en ervaring vertellen. De neuromarketing-toepassingen gaan over communicatieonderzoek, maar ook over productontwikkeling, over toepassingen bij verkoop en bij klantrelatiemanagement, CRM. Naast Postma verschijnen neuroexperts en ervaringsdeskundigen op het podium:
 

Eddy Vandeweyer – Lichaamstaal.nl
Willem Jan Jansen – Marktplaats
Martin Leeflang – Validators
Martin de Munnik – Neurensics (samen met de Hypotheker)
Anne-Marie Ketelaar - Motivaction

 

Meer informatie is te vinden op de . Deelname kost € 299,- (voor 15 maart). NIMA- en Logeionleden, alsmede de abonnees van Adformatie, Vakblad Communicatie en Tijdschrift voor Marketing krijgen daarbovenop nog € 50,- korting.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie