538 houdt traditie in stand en komt met zomercampagne

Het gaat om een crossmediacampagne waarin Zomer = 538, Radio = 538 centraal staat.

De marktleider zet radio, online, tv en verschillende outdoor- en social uitingen in. Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn nieuwe track ‘Sunny Days’ beschikbaar. 

De campagne loopt de hele zomer door. De brandfilm is ontwikkeld samen met BSUR.

Wow-momenten
Algemeen directeur Menno Koningsberger: 'De essentie van 538 is ‘The Beat of the Moment’. Radio is de kern van het muziekentertainmentmerk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim ‘Radio = 538’. In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar.'

Radio 538 komt deze zomer onder meer live vanaf Tomorrowland en Mysteryland en  Frank Dane’s Frank en Vrijdag Show gaat vanaf eind juli op Tuintour om radio te maken vanuit de tuinen van bekende Nederlanders. 

De afgelopen jaren viel 538 op met outdoorcampagnes met een knipoog, waarmee het radiomerk veel aandacht genereerde. De outdoorcampagne die onderdeel is van Zomer = 538, Radio = 538 gaat in de loop van de maand van start.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie