Zigt breidt het team uit met vier nieuwe medewerkers.
Tim de Vrind is begonnen als performance marketing director. Met meer dan achttien jaar ervaring in online marketing, online media en e-commerce aan zowel klant- als bureauziide, gaat hij de performance marketing dienstverlening verder optimaliseren. Tim werkte onder meer aan klantzijde voor SNS Bank, vliegwinkel.nl, Allsecur/Allianz Direct en TUI en aan bureauzijde bij OMD en GroupM.
Marco Kicken is begonnen als digital strategy director. Hij heeft hiervoor diverse (digitale) rollen bekleed bij onder andere Holland Casino, De Lotto, G-Star en DPG Media.
Raymond Bloem wordt als creative director binnen het dienstencluster ‘creation & development’ verantwoordelijk voor de creatieve output. Hij werkte eerder als artdirector bij onder meer Saatchi & Saatchi en Responsive/Lintas en de afgelopen jaren zelfstandig voor merken als NBTC Holland Marketing, Nationale-Nederlanden, NH Hotels en VacanceSelect. Als artdirector werkte Bloem bij Saatchi & Saatchi, EuroRSCG, Nieuwe Oogst en Responsive/Lintas.
Christiaan van Dijk is begonnen als business development director. Hiervoor heeft hij vier jaar gewerkt bij Vizeum /dentsu als group client director. Daarvoor was hij actief in diverse rollen bij online bedrijven als Greetz, Albelli en Emesa/Vakantieveilingen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!