Bijna een jaar geleden lanceerde XS4ALL zijn vernieuwde merkpositionering met de eerste First Class Internet-campagne, een mini-documentaire over de route van een e-mail.
In de nieuwe campagne houdt de internetprovider deze 'documentaire-stijl' vast. De campagne wordt gedragen door vier zogenoemde webisodes, waarin problemen als een haperende interverbinding, zwak bereik en het niet kunnen printen met de smartphone worden verholpen door tips van de klantenservice. Volgens de provider is het dan ook niet voor niets dat XS4ALL voor het vijfde jaar op rij is uitgeroepen tot de 'meest klantvriendelijke provider van Nederland'.
De films verwijzen daarnaast naar het platform xs4all.nl/wifiservice, waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je zelf je internetverbinding kunt optimaliseren.
De nieuwe campagne is vanaf 18 januari online en op televisie te zien.
Klussen:
Printer:
Game:
Yoga:
Credits
Opdrachtgever: XS4ALL
Bureau: N=5
Creatieve directie: Peter Hebbing
Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert, Peter Hebbing, Nienke Oosterbaan
RTV: Guy van der Hoop
Account: Anouk Zink, Leonie van der Mark, Yoeri Kastelein
Strategie: Marc Oosterhout, Joris Gruiters
Productiemaatschappij: Akula
Regisseur: Victor Vroegindeweij (Hazazah)
DOP: Nanko Goeting
Producer: Judith Engels
Editor: Brian Ent
Post Productie: Crabsalad
Geluid: MOST
Muziek: MOST
Fotografie: Peter Hebbing
Online productie: Q-ban
Mediabureau: Mindshare, Pink Marketing
Verantwoordelijk bij klant: Marieke Willemsen, Claudia Ammerlaan, Dennis van Steijn, Bernadette de Hoog, Claire Jacobs-Valk