Premium

Woedend! lanceert nieuwe campagne Startpagina

Met de campagne presenteert de Nederlandse zoekmachine zijn verbeterde zoekfunctie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zoekmachines overladen consumenten meestal met zoveel mogelijk resultaten, ook al levert dit niet altijd het meest gewenste resultaat op. beweert met &;Elke klik is raak&; consumenten alleen nog maar relevante zoekresultaten aan te bieden.

In de korte video&;s zie je bij een zoekterm drie resultaten tevoorschijn komen, waarvan er een wordt vervangen door een &;relevanter&; resultaat.

Sinds twee jaar biedt Startpagina naast een normale zoekmachine, een eigen zoekfunctionaliteit waarbij de samenstelling van de zoekresultaten wordt bepaald door een redactie.

Startpagina behoort tot de vijf grootste sites van en is al meer dan vijftien jaar één van de meest bezochte directory websites met dagelijks meer dan 600.000 bezoekers.

Credits:
Bureau:
Opdrachtgever: Sanoma
Account: Eline Paardekooper
Concept: Woedend!
Regie: Thalia de Jong
Camera: Michael Brooke
Executive producer: Jolanda de Boer
Production manager: Sanne van Wersch
Editor: Tim van Paassen
Geluid: The Ambassadors
Post-productie: The Compound
Fotografie: Niké Dolman
Design: Woedend!
Verantwoordelijk bij klant: Merel Gianotten en Matty Witteveen

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie