Willem-Albert Bol krijgt binnen het Advertising-team van de Persgroep (DPG Media) per 1 september een nieuwe rol. Hij wordt directeur Business Development. Saskia Caelen neemt zijn functie als creative director MediaLab over, maar dan als directeur MediaLab.
Het is voor Bol inmiddels de derde functie binnen de Persgroep. Eerder was hij verantwoordelijk voor B-to-B marketing en MediaLab. Als directeur Business Development moet hij met klanten, andere (media)partijen en bureaus meer, grote en impactvolle samenwerkingen afsluiten.
Caelen moet de creatieve ambities van de Persgroep verder helpen vormgeven en zorgen dat de groei van afgelopen jaren verder wordt versneld. Ze vertrok vorig jaar bij Mindshare, waar ze Partner Client Leader was. Daarvoor was ze actief aan adverteerderszijde bij onder meer Philips en ING en reclamebureau Ogilvy.
Lauren van der Heijden, Directeur Advertising zegt over de benoemingen dat klanten steeds vaker verder willen gaan dan standaard producten en diensten. 'Wij sluiten veel deals waarin naast communicatie ook conceptuele en conversiekracht een onderdeel is. Hierin willen en moeten wij ons doorontwikkelen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!