Wie volgt Johan van der Zanden op als CMO of the Year?

En welk talent treeft in de voetsporen Future CMO of the Year van Jordi Hillenga? Nomineer nu.

Adformatie reikt op CMO Day 2024 op donderdag 23 mei voor de derde keer op rij de CMO of the Year-award uit. De jury gaat op zoek naar een opvolger voor Johan van der Zanden (Albert Heijn). Ook wordt voor de tweede keer op rij de Future CMO of the Year gekozen. Vorig jaar kreeg Jordi Hillenga (toen Scapino, nu Ziengs) deze award.

Marketeers uit de CMO Community van Sijthoff Media worden actief betrokken bij de voordracht van kandidaten voor de prijzen. Een brede jury van marketeers, onafhankelijke adviseurs en talenten kiest onder leiding van een voorzitter de winnaars.

Hoofdredacteur Susanne van Nierop van Adformatie: ‘Marketing is bij uitstek een vak waarbij mensen het verschil maken. Zeker in deze voortdurend veranderlijke wereld waar technologie steeds meer mogelijk maakt.’

Nomineren van kandidaten kan hier.  

(Future) CMO of the Year

Criteria bij CMO of the Year zijn: Leiderschap & Persoonlijkheid, Bewezen Succes (op basis verschillende elementen in de customer journey), Purpose & Visie en Vernieuwing (van product/dienst, tech, proces en/of organisatie). 

Future CMO of the Year

De Future CMO of the Year is niet ouder dan 28 jaar, maar weet desondanks indruk te maken in het marketingvak. Door een originele visie, een creatieve aanpak en/of door doorzettingsvermogen waardoor er aantoonbaar resultaat is gerealiseerd. Is er een nieuwe doelgroep aangeboord? Een nieuwe dienst bedacht? Een businesscase neergezet waardoor ze zelfs hogerop in de organisatie nieuwsgierig werden?

CMO Day 2023

De twee awards worden uitgereikt tijdens CMO Day op 23 mei in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Het thema is dit jaar Straight Forward en gaat over de rol van CMO in transitie. Duurzaamheid en ethiek staan voorop in een onvoorspelbare wereld. Het vraagt om een stevige strategie en vooral ook om nieuw leiderschap.

CMO’s en marketing directors kunnen zich via Chiefmarketing.nl aanmelden voor deze dag.

De CMO Community maakt onderdeel uit van House of Executives, een label van Sijthoff Media dat gespecialiseerd is in het opbouwen en onderhouden van boardroom-netwerken voor CFO, CHRO, CIO, CMO en M&A. House of Executives ontplooit activiteiten voor C-level-executives uit het bedrijfsleven en de overheid in Nederland en België.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie