Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie mag niet ontbreken in de Adformatie50 anno 2023?

De Adformatie-lijst van Onmisbare Mensen in het Vak maakt een comeback in de vorm van de Adformatie50.
Adformatie50
Adformatie publiceert in september de Adformatie 50 van onmisbare mensen in het vak. Op de foto's eerdere aanvoerders van…
Adformatie50
Adformatie publiceert in september de Adformatie 50 van onmisbare mensen in het vak. Op de foto's eerdere aanvoerders van…

De redactie van Adformatie stelt deze lijst samen op basis van onder meer een online enquête. Wie zijn volgens jou de zijn de movers, shakers, gang- en golvenmakers in het vak anno 2023, kortom wie is de beste in het marketing, communicatie, reclame en media?

related partner content for mobile comes here

Breng hierrrrr je stem uit voor de Adformatie50. Je kunt één, twee of drie mensen noemen.

De complete Adformatie50 verschijnt – mét uitgebreide toelichting - 7 september 2023 in het Dubbeldikke Feestelijke Jubileumnummer van Adformatie, dat dit jaar 50 wordt.

In de afgelopen jaren eindigden toppers als Marion Koopman van Greenhouse, Victor Knaap van MediaMonks/S4 Capital Group, Conny Braams van Unilever en TBWA’s Rik Ledder hoog in de toonaangevende Adformatie-ranglijst (die ook enkele edities door het leven ging als Adformatie Person of the Year). Boukje Taphoorn (Bol.com), Arno de Jong (Staatsloterij) en Raymond Cloosterman Rituals) eindigden op hun beurt bovenaan top 100 Marketeers, ook door Adformatie gepubliceerd.

Lees meer over eerdere aanvoerders en hun ervaringen:

Rik Ledder verkozen tot Adformatie Person of the Year 2020
Conny Braams is Adformatie Person of the Year 2019
‘Door de Adformatie100 weet de overheid ons opeens te vinden’
Boukje Taphoorn uitgeroepen tot Marketeer of the Year
Marketeer of the Year Raymond Cloosterman (Rituals): 'Ik ben zeker ook ondernemer'
‘Ik liep na de Adformatie100 een jaar bij de psychiater’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in