De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau Tonic uit Dubai en geproduceerd door regisseur Joeri Holsheimer. Tijdens de shoot werd hij bijgestaan door documentairemaker Jona Honer (beiden Wefilm).
De film maakt onderdeel uit van de serie Audi Challenges Arabia, waarin fans worden gevraagd een bijzondere uitdaging voor te leggen aan Audi.
The Messi of Arabia
Binnen deze challenge vroeg een fan een nieuw voetbalveld aan te leggen in een klein dorpje in Oman, om talent uit de buurt de kans te geven zich verder te ontwikkelen. De mini-docu vertelt het verhaal van Ahmed, een jongen uit het dorp die leeft voor voetbal en idolaat is van FC Barcelona-speler Lionel Messi.
‘Het is mooi om te zien dat grote merken steeds vaker persoonlijke verhalen centraal stellen en als merk iets bij willen dragen’, stelt Bas Welling, executive producer bij Wefilm. ‘Dat past goed bij onze missie en geeft kansen voor onze regisseurs om ook internationaal hun kwaliteiten te tonen.’
De mini-documentaire is online en in de bioscoop te bekijken.
#Audi Challenges Arabia: The Number 10
Credits
Adverteerder: Audi Arabia
Bureau: Tonic
Productiemaatschapij: Wefilm & Filmmaster
Regisseur: Joeri Holsheimer en Jona Honer
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
<a href="https://www.pentacodes.com/digital-marketing-agency-dubai">digital marketing agency dubai</a>