Webshop LampenOnline zet gevallen medium Jomanda in om Thuiswinkel Award te winnen

Jomanda zal te zien zijn in reclamespots waarin zij pakketjes met verlichting bij klanten van LampenOnline aan de deur bezorgt.

Webshop bundelt de krachten met Jomanda (zie foto, in het blauw, een beetje verscholen achter de camera). Dat laat eerstgenoemde weten in een bericht aan de Nederlandse pers. De webshop spreekt over Jomanda als een &;genezend medium&;.

Jomanda kwam in 2001 na de affaire Millecam, vanwege de rol die ze zou hebben gespeeld bij het verloop van de ziekte van de Nederlandse actrice. In het jaar 2000 werd Jomanda door de Vereniging tegen de Kwakzalverij .TnY22zML.dpuf" target="_blank">uitgeroepen tot een van de top twintig kwakzalvers van de twintigste eeuw, op nummer 15.

De commercials zullen vanaf 1 juni landelijk worden uitgezonden. LampenOnline: &;We bundelen de krachten met het genezend medium bij het brengen van licht in Nederlandse huiskamers.&; Met de campagne zegt het bedrijf een gooi te willen doen naar de Thuiswinkel Awards XL volgend jaar.

In de reclamespots zal Jomanda te zien zijn terwijl zij pakketjes met verlichting bij klanten van LampenOnline aan de deur bezorgt. Directeur Stephan Broeders spreekt van &;reclame met een knipoog&; om zijn bedrijf op een ludieke manier onder de aandacht brengen.

LampenOnline voegt nog een cliffhanger aan het verhaal toe: &;Voor de commercials is een jonge reclamemaker aangetrokken die tot de lancering anoniem blijft, ter bescherming van Jomanda&;s privacy. De producent laat wel weten enthousiast te zijn over de acteerprestaties van het medium: "Jomanda is erg overtuigend. Ze is terug, en hoe!"&;

LampenOnline stelt vast dat Jomanda zowel geliefd als omstreden is. Directeur Stephan Broeders ziet echter vooral de voordelen van de samenwerking. &;Jomanda gaat ons helpen om nog meer licht te laten schijnen in Nederlandse huizen en bedrijven. Wij geven Jomanda op onze beurt een podium voor een comeback op de Nederlandse televisie. Dit is een absolute win-win voor beide partijen.&;

Op donderdag 10 maart werd het bedrijf nog derde in de strijd om de Thuiswinkel Awards XS voor webshops met een omzet tot 4 miljoen euro. Na grootschalige billboardcampagnes in 2014 en 2015 en onlangs een tweede investeringsronde zegt LampenOnline nu klaar te zijn voor een grote landelijke stap naar buiten.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie