Webpower, dat sinds tien jaar actief is in China, zal vanuit Singapore op gehele productportfolio van Webpower gaan voeren. De samenwerking werd onlangs getekend in Singapore door Jacco Bouw (ceo Webpower) en Sonia Tay (ceo Point O One). Webpower legt hiermee naar eigen zeggen 'de basis voor het aanboren van de Zuidoost-Aziatische markt'.
Vanuit andere Aziatische landen werd er volgens Bouw 'al langer aan ons jasje getrokken'. 'Tot voor kort lag de focus op de Chinese activiteiten. Maar met vijf kantoren, honderdvijftig collega’s en ruim duizend opdrachtgevers is nu de tijd rijp om verder te kijken.'
Webpower kiest ervoor om niet een eigen kantoor in Singapore te openen, maar samen te werken met een lokale partner. 'Door onze ervaring in China weten hoe belangrijk het is om in te kunnen springen op de regionale benadering van e-commerce, die deels cultureel bepaald is.”
Webpower verwacht de eerste klanten binnenkort bekend te maken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!