Wayne Parker Kent neemt naast Mama en Zo en J/M Ouders ook het platform Buskruit met Muisjes over. Deze merken komen samen met Famme en Famme Baby in het parenting cluster.
Famme en Famme Baby hebben volgens de uitgever een bereik 650.000 moeders in Nederland. Dat aantal zou met de overname van de drie titels worden verdubbeld. De sites worden vernieuwd en de content aangescherpt.
Famme en Famme Baby hebben volgens de uitgever een bereik 650.000 moeders in Nederland. Dat aantal zou met de overname van de drie titels worden verdubbeld. De sites worden vernieuwd en de content aangescherpt.
Met de drie nieuwe merken breidt Wayne Parker Kent het portfolio uit naar achttien online magazines.
Commercieel directeur bij Wayne Parker Kent Ido Sharon zegt dat moeders een belangrijke doelgroep zijn voor adverteerders. 'Omdat zij met veel vragen zitten, zijn moeders online zeer actief. Met onze moedermerken wilen we nu elk segment van deze doelgroep optimaal bedienen.'
Mama Media Group
In december werd uitgever Auctus Capital waaronder titels als Fabulous Mama &Family, fabmama.nl, Mama & Zo en J/M Ouders zijn ondergebracht, failliet verklaard. Eerder al ging de holding Mama Media Group op de fles.
Wat er met de printtitel Fabulous Mama &Family en bijbehorende site gebeurt, is nog onduidelijk.
In december werd uitgever Auctus Capital waaronder titels als Fabulous Mama &Family, fabmama.nl, Mama & Zo en J/M Ouders zijn ondergebracht, failliet verklaard. Eerder al ging de holding Mama Media Group op de fles.
Wat er met de printtitel Fabulous Mama &Family en bijbehorende site gebeurt, is nog onduidelijk.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!