The Valley ontwikkelt Europees digitaal ecosysteem voor Basic-Fit

Basic-Fit heeft na een pitch The Valley aangesteld om een nieuw digitaal ecosysteem te ontwerpen rondom de fitness klant.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Binnen de opdracht vallen een digitale strategie, nieuwe website en een native app voor de vijf Europese landen waarin Basic-Fit actief is. Website en app worden geïntegreerd met de narrowcasting en een nieuw kiosk-systeem in de sportscholen. In het kader van de digitale strategie wordt een breed doelgroeponderzoek uitgevoerd. Naar aanleiding van dat onderzoek wordt het merk Basic-Fit opnieuw geijkt voor de verschillende Europese markten. Ook hierbij werken The Valley en Basic-Fit nauw samen.

René Moos, ceo Basic-Fit: &;De strategische capaciteiten van The Valley waren voor ons doorslaggevend. Er zijn veel partijen die een website kunnen bouwen, maar wij zochten een partner die ook op dit niveau mee kan denken.&;

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie