Het aandeel van SBS6 steeg over de hele dag en in de avond met meer dan 2 procent. Over de hele dag kwam SBS6 uit op 8,3 procent, ’s avonds op 10,0 procent. De SBS-zenders kwamen gezamenlijk uit op 14,5 overdag en in het avondtijdvak op 17,7 procent.
De publieke zenders behaalden over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,0 procent. ’s Avonds was dat 36,6 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 23,2% (dag) en 27,5% (avond).
De BrandDeli-zenders (Be Viacom, Discovery Networks Benelux en FOX International Channels) kwamen samen over de gehele dag uit op 6,0 en ’s avonds op 11 procent.
Boer Zoekt Vrouw was weer het best bekeken programma met deze keer ruim 3,7 miljoen kijkers.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Later vandaag een analyse over de kijkcijfers van de eerste week Utopia.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!