Jitta en Vromans worden partners naast mede-oprichter en ceo Pim van Helten. Gezamenlijk vormen ze het management van het Rotterdamse creatieve digitale bureau.
Jitta en Vromans hebben samen ruim twintig jaar ervaring en hebben een sleutelrol gespeeld in de groei die het bureau de afgelopen jaren heeft doormaakt, zegt ceo Van Helten. 'Paul en Michael zijn al jaren in staat om het bureau uit te dagen door hun eigen lat steeds weer te verleggen. Bovenop onze productieskills investeren we continu in creatieve strategie en in nieuwe samenwerkingsvormen met onze opdrachtgevers.'
Jitta is verantwoordelijk voor het aansturen van de financiële back-office en speelt een leidende rol in de stroomlijning van DPDK’s accountstructuur. Vromans werkte voorheen bij bureaus zoals Kong, JWT en UbachsWisbrun en ontwikkelde zich bij DPDK sinds zijn aanstelling in 2011 van Art Director tot creative director. Hij is verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau.
Eerder dit jaar trok DPDK een aantal nieuwe mensen aan in verband met de aanhoudende groei die het bureau doormaakt met nieuwe accounts zoals Vrumona en Pernod Ricard. Voor laatsgenoemde mag het bureau internationaal werk ontwikkelen.
Op de foto vlnr: Pim van Helten, Paul Jitta en Michael Vromans
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!