Titus Eikelboom nieuwe algemeen directeur Timm & Pimm

Eikelboom neemt de positie over van partner Alexander Rutgers.

Titus Eikelboom nieuwe algemeen directeur Timm & Pimm

Titus Eikelboom (52) is de nieuwe algemeen directeur van digital marketing agency Timm & Pimm. Hij neemt de positie over van partner Alexander Rutgers die als expat naar Shanghai is verhuisd.

Eikelboom verkocht in 2017, samen met zijn toenmalige partner Patrick Veldhuis, het mediabureau Stroom aan de Candid Group waar hij vervolgens 1,5 jaar werkte als directeur van Frank.news. Martijn Harpe, mede-eigenaar van Timm & Pimm, blijft in zijn rol als commercieel directeur verantwoordelijk voor business development.    

Organisatie verder ontwikkelen

Timm & Pimm startte 2011 als social mediabureau en ontwikkelde zich in de loop der jaren tot online marketing bureau met diverse klanten zoals Eyescan, FrieslandCampina, Warner Music, AEG en Justdiggit.

Harpe vertelt over de meerwaarde die Eikelboom biedt: ‘Bij Timm & Pimm werken we voor  ondernemingen die een integrale aanpak willen op het gebied van strategie, creatie en data. Daarin stellen we ons op als de bondgenoot die naast de ondernemer staat om zijn dromen waar te maken. Met Titus halen we een ervaren CEO in huis die met Stroom bewezen heeft om deze rol voor klanten in te kunnen vullen en onze organisatie verder te ontwikkelen.’

'De ambitie spreekt mij aan'

Eikelboom zegt Timm & Pimm naar een volgende fase te willen gidsen: ‘Nadat ik bij Candid ben vertrokken heb ik de tijd genomen om na te denken over mijn eigen toekomst. Ik kende Timm & Pimm vooral van de opvallende social campagnes voor Justdiggit. Zij doen echter veel meer voor hun klanten maar hebben heb dit te goed verborgen weten te houden voor de markt. De ambitie en potentie van het team spreken mij erg aan.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie