Tijmen Bos is per direct aangesteld als commercieel directeur van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Samen met zijn team wordt hij verantwoordelijk voor onder meer sponsoring, ticketing en hospitality.
De Formule 1 komt in 2020 terug naar Nederland, op het circuit van Zandvoort. Gisteren werd aangekondigd dat Heineken titelsponsor is en Talpa Network mediapartner. Andere partners zijn Pon, CM.com, Jumbo Supermarkten en Volker Wessels.
Bos vertrok vorig jaar bij Talpa Radio waar hij commercieel directeur was. Eerder was hij onder meer CEO van de Sky Radio Group en commercieel directeur bij FD Mediagroep.
Bos zegt uit te kijken naar zijn nieuwe functie. 'De founders van De Dutch Grand Prix hebben ongelofelijk veel werk verzet om de droom van heel veel Nederlanders waar te maken: de terugkeer van de Formule 1 op het legendarische circuit Zandvoort. Dat ik nu mag bijdragen om hier een groot succes van te maken is te mooi om waar te zijn. M’n jarenlange passie voor sport en Formule 1 en ervaring op het vlak van commercie, media en entertainment komen allemaal samen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!