Volgende week donderdag neemt Tijdschrift voor Marketing een deel van de activiteiten op Marcom09 voor zijn rekening.
Op 4 juni is er een presentatie van Joseph Pine over authenticity. Je kunt dit deel alleen als vip bijwonen. Vip-kaarten worden via de deelnemende bedrijven verspreid.
Pine neemt ook deel aan het aansluitende Marketing Executive Debat, met topmarketeers als Hans Hagenaars (ING) Pim van der Feltz (Google), Kiliaan Toorenaar (Marktplaats) en René Repko (Hema).
TvM-columnist Stephan Fellinger leidt dit debat.
Daarna is er een executive lunch, waarvoor de Marketing Top100 is gevraagd. Als afsluiter treedt mijn hoogste baas, Nancy McKinstry, ceo van Wolters Kluwer op.
MarCom09 is door middel van voorinschrijving gratis toegankelijk. Kijk hier.
Dan kun je bij tal van presentaties terecht, maar bovenstaande presentaties zijn exclusief voor vips.
Jammer? Ja, maar ik heb nog vijf vipkaarten weg te geven. Wie zin heeft om bovenstaande events (zonder de lunch) bij te wonen, mag zich bij mij melden. De tegenprestatie? Een stukje op MolBlog.
Tot nu toe hebben zich al 8.500 marketing- en communicatie-professionals aangemeld voor MarCom09. Dus dat is best veel.
Een week later (9 juni) is overigens MarketingLive09, en dat is veel intiemer, diepgaander, maar ook razend interessant voor marketeers. En daar zie je ook de nieuwe Marketeer of the Year.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!