Tijdschrift voor Marketing op Marcom: wie wil een vip-kaart?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgende week donderdag neemt Tijdschrift voor Marketing een deel van de activiteiten op voor zijn rekening.

Op 4 juni is er een presentatie van over authenticity. Je kunt dit deel alleen als vip bijwonen. Vip-kaarten worden via de deelnemende bedrijven verspreid.

Pine neemt ook deel aan het aansluitende Marketing Executive Debat, met topmarketeers als (ING) (Google), Kiliaan Toorenaar (Marktplaats) en (Hema).

TvM-columnist Stephan Fellinger leidt dit debat.

Daarna is er een executive lunch, waarvoor de Marketing is gevraagd. Als afsluiter treedt mijn hoogste baas, , ceo van Wolters Kluwer op.

MarCom09 is door middel van voorinschrijving gratis toegankelijk. Kijk

Dan kun je bij tal van presentaties terecht, maar bovenstaande presentaties zijn exclusief voor vips.

Jammer? Ja, maar ik heb nog vijf vipkaarten weg te geven. Wie zin heeft om bovenstaande events (zonder de lunch) bij te wonen, mag zich bij mij melden. De tegenprestatie? Een stukje op MolBlog.

Tot nu toe hebben zich al 8.500 marketing- en communicatie-professionals aangemeld voor MarCom09. Dus dat is best veel.

Een week later (9 juni) is overigens , en dat is veel intiemer, diepgaander, maar ook razend interessant voor marketeers. En daar zie je ook de nieuwe Marketeer of the Year.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie