Thijs Jaski, nu nog head of social bij ING Nederland, treedt per 1 februari in dienst bij Yune als chief brand publishing. Jaski was bij ING onder meer verantwoordelijk voor YouTube-kanaal 'Only Football', waarmee hij eind vorig jaar een zilveren SponsorRing won.
Hij heeft daarnaast aan de basis gestaan van de brand publishing-activiteiten van de bank, waarin vanuit één redactionele visie en afgeleide kanaalstrategieën merkverhalen worden verteld.
Groeiende vraag
Jaski wordt onderdeel van het managementteam bij Yune, waarin naast managing director Pablo van den Berg ook Jeroen Dontje en Robert Doggers zitting hebben.
Van den Berg: 'We zijn bij Yune elke dag bezig met contentstrategieën, contentcreatie en productie. Dat gaat in een razend tempo. We vonden het tijd om iemand echt vrij te maken om met klanten te kunnen praten over digitale ontwikkelingen en de groeiende vraag naar brand publishing activiteiten. Thijs is een grote autoriteit op dit gebied en hij gaat onze klanten hiermee concreet verder helpen.'
Jaski: 'Ik sluit aan bij een managementteam waarmee ik dezelfde visie en passie deel. Yune heb ik bij ING leren kennen als een zeer ambitieus en kwalitatief bureau met een grote liefde voor video en creative social content. Deze stap biedt mij de kans om mijn expertise in te gaan zetten voor tientallen merken in Nederland.'
Yune is sinds 2017 onderdeel is van IPG Mediabrands.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!