Tessa van der Starre managing director MediaCom

Ze wordt per 1 oktober verantwoordelijk voor de aansturing van alle klantenteams, klanten en operations.

De rol van Van der Starre is een belangrijke zet in de verdere opbouw van de organisatie. 

Daarnaast is Michiel Houben als managing director van Fresh Fruit aan het managementteam van MediaCom toegevoegd. Fresh Fruit is een 100 procent dochter van WPP en vanuit de Greenhouse Group het label waarmee MediaCom samen alle digitale campagnes optimaliseert.

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom over deze stap: 'Het bureau is in de laatste jaren zeer sterk gegroeid in klantportfolio en in de geintegreerde aanpak van digitale vraagstukken op zowel het gebied van branding als performance.' Er werd new business gewonnen van onder meer Ikea, Richemont en Grohe. Pon, Akzo Nobel en H&M bleven na reviews bij MediaCom.

Het managementteam van MediaCom bestaat naast Valentijn, Van der Starre en Houben uit Folkert Langeveld die de verantwoordelijkheid draagt voor strategie, business science en het contentlabel MediacCom Beyond Advertising(MBA) en Dorien de Jong, die ook het investment- en optimalisatieteam leidt.

Frank Bitter is market development officer en chairman Benelux, maar heeft geen actieve rol op de Nederlandse business.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie