Drie mensen maken per 1 maart de overstap naar Teads, het bedrijf dat gespecialiseerd is in outstream advertising. Freddi Elias (29) wordt verantwoordelijk voor de marketing en pr in Nederland en de Nordics. Farah Bouna (40) en Pieter Jansen (37) gaan beiden als salesmanager aan de slag.
Door de komst van Elias, Bouna en Jansen bestaat het Nederlandse team nu uit in totaal twaalf personen.
Bouna werkte eerder vanuit haar rol bij IPG Media met Teads samen. Ze was dusdanig onder de indruk van de mogelijkheden van Teads dat ze besloot over te stappen naar het bedrijf. Elias werkte bij Pitch PR en Jansen bij online marketingbureau The Next Ad.
'Explosieve groei Teads'
Volgens managing director Geert Hoogeveen van Teads Nederland, is de uitbreiding van het team representatief voor de explosieve groei die het bedrijf doormaakt. 'In het afgelopen jaar is Teads met 33 procent gegroeid in de Emea-landen, het team in Nederland zelfs met maar liefst 100 procent in 10 maanden. Een bevestiging dat steeds meer adverteerders en mediabureaus inzien dat wij méér dan 80 procent van alle online Nederlanders in een 100 procent brandsafe en brandsuitable omgeving kunnen bereiken. Daarmee zijn we qua bereik nummer twee achter DPG Media.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!