Etcetera werkte sinds 2011 voor T-Mobile. Afgelopen voorjaar kwam T-Mobile met een nieuwe koers (en nam het in de campagnes afscheid van Ali B.) met het thema Live Forward. De samenwerking tussen Etcetera en T-Mobile leverde onder meer een Gouden Loeki en een zilveren Effie award op.
Nu wordt dus gekozen voor een nieuw reclamebureau. Randy van Essen, directeur Brand & Communications: 'Anomaly past als creatief bureau goed bij de ambities van ons merk en onze mobile first strategie. In de nieuw ingeslagen weg kiest T-Mobile voor een andere merkbeleving en communicatiestrategie die nauw aansluit bij de belevingswereld van mobiele consumenten en het onderscheidende karakter van ons merk.'
Het internationale Anomaly heeft vestigingen in Los Angeles, New York, Toronto, London, Amsterdam en Shanghai. Engin Celikbas, CEO en partner Anomaly, wil met de samenwerking de positie van T-Mobile in Nederland nog verder versterken.
In september vorig jaar koos T-Mobile met Initiative al een nieuw mediabureau in Nederland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!