De digitale campagne werd ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam, het bureau dat eind 2015 ook tekende voor de naakte ‘Op het leven’-campagne.
Spadel wil met de campagne ‘kwaliteit en zuiverheid’ uitstralen. Het natuurlijke mineraalwater van het merk begint als regen en maakt daarna een ondergrondse reis voordat het gebotteld wordt.
Muzikale druppels
Deze reis is letterlijk terug te zien in de merkcampagne, die wordt gedragen door een stilistische film. In het natuurgebied werd speciaal voor de commercial een installatie gebouwd, die vallende regendruppels verandert in geluid en lichtprojecties.
De film leidt na afloop naar verdiepende content, waar onder andere de 'reis van de regendruppel' verder gevolgd kan worden.
De campagne is sinds 4 maart online en in de bioscoop te zien:
Behind the scenes:
Credits
SPADEL
MARKETING MANAGER: Edwin van Dijken, Sophie Bryskere
PRODUCT MANAGER: Roel Meens
J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Bas Korsten
CREATIVE ART: Daniel Samama
CREATIVE COPY: Tim de Waard
PHOTOGRAPHER: Robert Harrison
BUSINESS DIRECTOR: Lisa Merelle
DIGITAL DIRECTOR: Jesse Houweling
DIGITAL PRODUCER: Wendy Losse, Sandra Balke
PRODUCTION COMPANY: Circus Family
DIRECTOR: Wouter Westen
SOUND STUDIO: OIJ (The missing sync)
MUSIC: OIJ
MEDIA AGENCY: Initiative Media
PR AGENCY: MVPR
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!