Sixpack pils door Heineken en Picnic gebracht als ‘innovatieve KwartKrat’

Zes flesjes in één kartonnen pack, dat had u weleens gezien. Maar het biermerk en de online supermarkt slaan er hard mee op de innovatietrom.

Veel geschreeuw, weinig wol? Oordeelt u zelf. Heineken en online supermarkt Picnic zeggen binnen de door hun gesloten ‘strategische samenwerking’ gekomen te zijn tot een heuse innovatie die zij ‘KwartKrat’ hebben gedoopt. Dat KwartKrat is niet meer of minder dan een kartonnen houder met daarin zes statiegeldflesjes pilsener. De sixpack is bedacht om de hoeveelheid verpakkingsmateriaal terug te dringen. Heineken wil thuisbezorging hiermee makkelijker maken.

Heineken en Picnic: ‘Het voordeel van de krat [sic] is dat er enkel een kartonnen houder overblijft. De lege flesjes kunnen bij een volgende bestelling retour worden gegeven aan de bezorgers van Picnic.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie