Seema Sharma is aangesteld als partner en executive creative director van het Amsterdamse communicatiebureau Woedend.
Sharma komt van Edelman Amsterdam, waar ze de afgelopen zes jaar creative director en MT-lid was. Sharma is overigens geen onbekende van Woedend, ze startte in 2008 haar carrière als creative intern bij het bureau, waarna ze zo'n anderhalf jaar aanbleef als creative.
Sharma: 'Om nu terug te keren bij Woedend, waar ik ooit kennismaakte met de combinatie van creatie en innovatie, voelt als thuiskomen. Het is bijzonder hoe AI hier, jaren later, wordt omarmd én uitgedaagd.'
Nieuwe propositie
Tegelijkertijd heeft Woedend samen met Sharma gewerkt aan een nieuwe propositie. Het bureau gaat nu door het leven als 'Woedend, the new creatives'. De propositie is geïnspireerd op Sharma's boek 'The new creatives', waarin ze -in dialoog met AI- de invloed van AI op menselijke creativiteit heeft onderzocht.
Paul Woltering, strategy director en partner: 'We zien een toename in health-, maar ook tech-merken die bij ons aankloppen. Dat heeft te maken met onze tech-oorsprong die klanten herkennen, maar ook de uitdagingen die de digitale wereld met zich meebrengt. Met de komst van Seema en haar liefde voor tech gaan we dit verder uitbouwen.
Het van oorsprong digitale bureau Woedend bestaat nu 24 jaar en is al die tijd onafhankelijk gebleven. Woedend werkt voor klanten als Gemeente Amsterdam, Kies MBO Techniek en Atag Benelux.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!