Overslaan en naar de inhoud gaan

Marianne Kemps maakt overstap van Domino's naar communicatiebureau Bex*

Ze was verantwoordelijk voor alle communicatie- en pr van Domino’s in de Benelux en gaat nu als teamleider Reputatie bij Bex* aan de slag.
Marianne Kemps
Marianne Kemps
Marianne Kemps
Marianne Kemps

Marianne Kemps, eindverantwoordelijk voor corporate communicatie bij pizzaketen Domino’s, is overgestapt naar communicatiebureau Bex*. Ze is daar aangetreden als teamleider Reputatie.

related partner content for mobile comes here

Kemps was verantwoordelijk voor alle communicatie- en pr-activiteiten voor Domino’s in de Benelux en deed daar veel ervaring op in reputatie- en issuemanagement in de foodsector. Ook was ze nauw betrokken bij de ontwikkeling van de internationale ESG-strategie van Domino's en de uitrol hiervan.

Volgens Jhorna Erkens, directeur van Bex*, komt het communicatiebureau door de komst van Kemps ‘tegemoet aan de vragen van onze opdrachtgevers op het vlak van geloofwaardige communicatie over voeding, gezondheid en duurzaamheid’.

Scherp houden

Kemps heeft onder meer het werken bij een bureau gekozen omdat ze er haar expertise kan inzetten voor veel verschillende branches. Bedrijven worden volgens haar steeds vaker gedwongen om stelling te nemen, ook publiekelijk, waardoor ze een heldere en onderscheidende visie moeten formuleren op relevante thema's en issues. 

Kemps: ‘Dat vraagt om lef en keuzes durven maken. Dit proces gaat vaak gepaard met de nodige dilemma's en verschil van interne belangen. Een goede advies- en sparringpartner die je daarin bijstaat maar je ook scherp houdt, is waardevol.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in