San lanceert nieuwe Accent-categorie: ‘Next Merkenbouwer’

San gaat jonge marketeers c.q. merkenbouwers belonen voor hun inzet. ‘Zij zijn immers de toekomst.’

San Jaarboek 2019
Stichting Adverteerdersjury Nederland

San heeft een nieuwe loot aan de stam: Next Merkenbouwer. Die award wordt in 2019 voor de eerste keer uitgereikt. San gaat jonge marketeers c.q. merkenbouwers belonen voor hun inzet. ‘Want’, zegt San, ‘zij zijn immers de toekomst.’ San heeft voor Next Merkenbouwer de samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds.

San licht de lancering van Next Merkenbouwer als volgt toe: ‘Elke San-bekroning is tot nu toe een beloning voor het collectief, de prestaties van het team achter de meest succesvolle campagnes en concepten. Daar komt dit jaar verandering in. Met een San-Accent voor jong marcom talent, leeftijd tot 30 jaar, is er nu een individuele jaarprijs voor de man of vrouw die volgens de jury (speciaal voor deze prijs samengesteld) de meest aansprekende bijdrage geleverd heeft aan het bouwen van een onderscheidend merk, de Next Merkenbouwer.

Kosteloze deelname

Net als bij de ABC jaarprijzen voor de Adverteerder van het Jaar, het Bureau van het Jaar en de Consistent Accent is inzenden niet nodig. Kandidaten voor deze nieuwe jaarprijs kunnen aangemeld worden door zowel CMO´s van adverteerders, als Account of Strategy Directors van bureaus. Het sturen van een korte motivatie naar het San-kantoor volstaat. San vraagt dit voor 5 maart 2020 naar: info@sanaccent.nl te sturen. Vervolgens stelt de Next Merkenbouwer jury een longlist samen, dan de shortlist en tenslotte wordt tijdens de uitreiking van alle San-Accenten op 28 mei 2020 de winnaar bekendgemaakt.

San maakte de nieuwe categorie bekend tijdens de bijeenkomst op 27 januari, waar het San Jaarboek werd uitgereikt. Het thema dit jaar luidt: ‘Werk aan je Merk’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie