Voorgerecht op? Jas aan en naar de volgende locatie. U moet er misschien niet aan denken om na elke gang van een 4-gangen diner te moeten verkassen naar een andere plek, maar volgens frisdrankmerk Royal Club is 'Running Dinner' - want zo heet dat dus - helemaal hot. In ieder geval in de UK.
Trend
Royal Club (Vrumona) start dan ook een multimediacampagne waarmee het fenomeen in Nederland op de kaart wordt gezet. Royal Club: 'Deze trend, die jaren geleden in Amerika begon en een ware hit is in Engeland, wordt nu door ons in Nederland groots geladen.'
Hoofdletters
Een Running Dinner is een dineravond met vier gangen – welkomstdrankje (door Royal Club 'Welcome Drinks' met hoofdletters gedoopt), voorgerecht, hoofdgerecht, toetje – die op vier verschillende locaties bij mensen thuis worden geserveerd. Op het platform runningdinner.nl kunnen consumenten in drie stappen zelf een Running Dinner organiseren. De campagne loopt van november 2015 tot en met januari 2016 en omvat uitingen op televisie, in print, online en op de winkelvloer.
Mensen die een Running Dinner organiseren, kunnen ook kiezen voor een thema.
Vrouwelijke bartender
Royal Club zegt een relevante rol te spelen in de eerste gang, de Welcome Drinks, door te inspireren met non-alcoholische cocktails die 'net iets spannender zijn'. Royal Club: 'Hiervoor heeft Tess Posthumus, dit jaar uitgeroepen tot beste vrouwelijk bartender ter wereld, een aantal Royal Club cocktailrecepten gecreëerd. Deze zijn - voor deelnemers van een Running Dinner - te vinden op de inspiratiepagina van runningdinnner.nl.'
Lekker knus
Brand Manager Royal Club, Gaby van der Linden, zegt over de nieuwe campagne: 'Met Royal Club gaan we het fenomeen Running Dinner in Nederland introduceren. De doelgroep van deze dinervorm, die in Engeland heel toepasselijk safari supper heet, sluit perfect aan op die van Royal Club. Het zijn actieve levensgenieters die het leuk vinden om thuis etentjes te organiseren met vrienden, buren of familie.'
Over Royal Club
'Royal Club komt voort uit het negentiende-eeuws Britse frisdrankenbedrijf Josiah Russell & Co. dat trendsetter was op het gebied van frisdrank, met Tonic als het paradepaardje. De frisdranken werden al vanaf 1881 in Nederland geïmporteerd en in 1887 opende de fabrikant een Nederlandse productievestiging in Hillegersberg. Inmiddels is Royal Club uitgegroeid tot een volwassen merk met naast typisch Britse smaken als Tonic, Bitter Lemon en Ginger Ale ook Nederlandse vruchtenlimonades als Cassis, Sinas en Grapefruit. Door de unieke smaak met een heerlijke bite en de altijd sprankelende twist is Royal Club nét iets spannender dan gewoon fris. Royal Club is sinds 1969 onderdeel van Vrumona. Zie voor meer informatie #039;">www.royalclub.nl.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!