EY heeft Ron Schneider, die de afgelopen periode ad interim werkzaam was bij de TU Delft, aangesteld als director brand, marketing & communications.
Schneider werkte eerder als marketing directeur bij zowel Eneco als NS. Daarnaast is hij actief als voorzitter van het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN).
Bij EY gaat Ron zich richten op het verder versterken van het merk en de marketing discipline en het stroomlijnen van de communicatie in Nederland. Maton Sonnemans (CMO van EY in Nederland en partner EY VODW): 'Met Ron halen we een echte merkenbouwer en ervaren marketeer binnen. We zijn dan ook verheugd met zijn komst. De invulling van deze rol past in de nieuwe marketing en communicatie aanpak waarmee we EY steviger willen positioneren in de Nederlandse markt als de leidende professionele dienstverlener: innovatief, maatschappelijk gedreven en eigentijds. Ron gaat samen met zijn team nadere invulling geven aan deze eerder ingezette koers. Vorige week werd in dit kader al het partnership met de KNLTB Padelbond bekend gemaakt, waarvan EY de hoofdsponsor in Nederland is.'.
Schneider noemt EY 'een prachtig merk met top professionals en een sterke purpose.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!