Donderdag 28 januari tijdens Koffiedik Kijken wordt bekend wie Adformatie Person of the Year 2020 is. Vorig jaar won Conny Braams, cdmo van Unilever wereldwijd, en in 2018 Victor Knaap van MediaMonks en S4 Capital Group.
Naast de Person of the Year oftewel de Nummer 1 in het vak rolde uit de verkiezing – een rondvraag per mail onder 250 vakgenoten en een online enquête onder Adformatie-lezers - ook een Top 9 van de andere movers en shakers die in 2020 het verschil maakten in het marketingcommunicatievak, en de bezieling en inspiratie boden die zo essentieel is in dit vak.
Tot 28 januari maken we op Adformatie.nl elke dag één persoon uit die Top 9 bekend. Compleet mét enkele verklarende citaten van vakgenoten. De eerste Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo.
Vandaag: Rogier IJzermans, Ace (Born05, Blauw Gras, Glasnost, Airborne, Fitzgerald, Newborn).
‘Heeft de Ace-familie indrukwekkend uitgebreid in 2020.’
‘Vakman die niet alleen al jong een prachtig bedrijf heeft opgebouwd maar nu ook een netwerk opbouwt. De nieuwe Victor Knaap. Snapt oude en nieuwe media en technieken. En ook een hele leuke bescheiden vent.’
‘Onder de indruk hoe Rogier zijn door hem zelf opgerichte bureau Born05 heeft uitgebouwd tot een groep complementaire dienstverleners. En dit is slechts het begin.’
‘Terwijl de wereld stilstond creëerde hij een spannend nieuw bureaunetwerk.
Wil je live Koffiedik Kijken op 28 januari en horen wat Brian Hirman, Caroline van Turennout en Yvonne Prins en Caroline van 't Hek voor dit jaar voorspellen onder leiding van Eus? Bestel dan je kaart via Koffiedikkijken.com.