TomTom, aanbieder van navigatietechnologie, heeft Robert Bohemen aangesteld als Chief Marketing Officer.
Bohemen is verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten.
Hij geeft aan tegen Marketingonline dat zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomTom’s positie op het gebied van navigatietechnologie.
Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Als CMO van De Bijenkorf was hij vervolgens verantwoordelijk voor digitalisering van de klantuitingen, CRM en brandactivatie door introductie van events, het Privilege Membership en de winkelbeleving.
Daarna mocht hij als CMO van Blokker Holding de formule toekomstbestendig maken en de identiteit flink aanscherpen. Deze ommezwaai bleek voor de directie echter te radicaal, waarna werd besloten uit elkaar te gaan.
Inmiddels is Bas Verheijen (ex-Picnic) bij Blokker aangesteld als marketingdirecteur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!