Rik Reijnen is per 1 september entertainment director bij Qmusic. In deze functie is hij bij de radiozender verantwoordelijk voor de (commerciële) partnerships met evenementen en artiesten.
Reijnen (36) was de afgelopen zeven jaar bij Talpa Network verantwoordelijk voor alle music- en mediapartnerships, zoals Mysteryland, Tomorrowland en alle grote Mojo-concerten. Daaronder vallen bijvoorbeeld de concerten van Marco Borsato in de Kuip en die van Ed Sheeran en Beyonce in de Johan Cruijff ArenA.
Daarvoor werkte hij twee jaar als artiestenmanager van Gers Pardoel voor Modestus Management (bedrijf van Guus Meeuwis) en bij RadioCorp. Bij Qmusic rapporteert hij aan programmadirecteur Dave Minneboo.
Robert Bernink, algemeen directeur Qmusic en directeur entertainment bij DPG Media: 'We hebben grote ambities op het gebied van evenementen en willen ons nog meer richten op samenwerkingen met artiesten en events die bij ons mooie merk passen.'
Ook gaat Reijnen zich volgens Bernink inzetten voor andere merken binnen moederbedrijf DPG Media.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!