Bas Engels (TBWA\Neboko), Stephan Fellinger (Spin Awards), Peggy Stein (Miami Ad School), Dick Buschman (Achtung!), Wencke van Amstel (Pink and Poodle) en Gijs Sluijters (Famous, Brussel) maken volgende week hun opwachting bij een discussie over ‘de fundamenten van het vak’, georganiseerd door twee Willem de Kooning Academie-studenten onder de strijdbare titel ‘ReclameRidders’.
Creatief team Martijn Lankveld en Ivar de Jong staan op het punt van afstuderen aan de Willem de Kooning Academie.
Als organisatoren van ReclameRidders willen ze de kloof dichten die ze signaleren tussen opleiding en praktijk.
Door studenten uit de veiligheid van de schoolbanken te trekken en gevestigde reclamemensen uit hun ivoren toren te laten neerdalen, entameren ze een discussie op gelijkwaardig niveau.
Volgende week donderdagavond 19 mei gebeurt dit onder leiding van Ronnie Overgoor, directeur van Pitch Management en initiatiefnemer van PitchBlink en Blue Shots TV.
In Studio K in Amsterdam leidt Overgoor donderdagavond een discussie met als thema Opleiding en Praktijk – met Peggy Stein, Stephan Fellinger en Gijs Sluijters – en een discussie met als thema Het Vak – met Bas Engels, Dick Buschman, Wencke van Amstel en Astrid Prummel van Adformatie.
De toegang is gratis.
Start programma: 19.15 uur.
Meer informatie op www.reclameridders.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!