Volgens woordvoerster Jennita den Boer van de retailer is de pitch inmiddels in volle gang en volgt in oktober een beslissing.
Het media-account van Plus is momenteel in handen van Initiative. Dat mediabureau is ook uitgenodigd voor de pitch, zegt Den Boer. Welke andere mediabureaus deelnemen, wordt niet bekendgemaakt.
Het creatieve account werd in 2012 ondergebracht bij Doom & Dickson.
Vier grote mediapitches
Er lopen met Plus Supermarkten momenteel in ieder geval vier grote mediapitches:
- Toyota en Lexus (Louwman & Parqui). Vier mediabureaus staan op de shortlist: MEC, OMD, Vizeum en Havas.
- Douwe Egberts (DE Master Blenders 1753), waarvoor in ieder geval het huidige bureau OMD en Havas Media zijn uitgenodigd.
- Storck (met onder andere de merken Merci en Werther’s Original). Het account zit nu bij Carat.
Plus Supermarkten houdt mediapitch
Aan de lijst van grote mediapitches kan Plus Supermarkten worden toegevoegd.
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement