14 september werd de Belgian Association of Marketing (BAM) gelanceerd. Het moet ‘het platform voor elke marketingprofessional in België’ worden.
BAM is het gevolg van de fusie van Belgische marketingverenigingen STIMA, BDMA en IAB Belgium en wordt hiermee de grootste vakvereniging voor marketing in België.
BAM-voorzitter Koen Van Impe: ‘We leven in een omnichannel wereld waarin zelfs producten een mediakanaal kunnen zijn. Dat heeft een belangrijke impact op de relatie tussen consumenten, klanten en merken. Bedrijven moeten zich continu heruitvinden. Marketeers willen in hun zoektocht naar “meaningful marketing” elkaar meer vinden en inspireren.’
‘Founding architects’
BAM heeft de steun van tien zogenaamde ‘founding architects’, die de organisatie steunen ‘in haar missiehaar missie van het nastreven van “meaningful marketing”.’ Dit zijn: 4P Square, Carrefour, Bisnode, Bpost, Google, IBM, Proximus, Roularta, Serviceplan en &Koo.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!