Pim van Boekhold van Greenhouse naar DPG Media, eigen programmatic inkoopplatform snel van start

Hij wordt business development manager data & demand voor België & Nederland.

Pim van Boekhold wordt bij DPG Media business development manager data & demand voor België & Nederland. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verdere strategische en tactische ontwikkeling en vermarkting van dataproposities en het binnenkort te lanceren eigen programmatic inkoopplatform DPG Demand.

DPG Demand is onderdeel van DPG Ads, DPG’s trusted web, is de verzamelnaam van de verschillende initiatieven van DPG om de risico’s in de industrie te elimineren en digital advertising effectiever en efficiënter te maken.  

Van Boekhold is programmatic-specialist en stond volgens DPG Media aan de wieg van de evolutie in Nederland. Hij is sinds 2008 in dienst bij Greenhouse/GroupM en heeft verschillende posities bekleed binnen de groep, altijd sterk verbonden aan het adtechdomein. In zijn laatste rol als head of programmatic strategy overzag hij onder andere de voorbereiding van Greenhouse en GroupM NL op het verdwijnen van de cookie.

Van Boekhold: ‘Er is enorm veel aan het gebeuren in onze industrie. Ontwikkelingen rondom data & privacy volgen elkaar in rap tempo op en de dominantie van de global giants bereikt een kookpunt en ligt onder een vergrootglas bij de autoriteiten. Er is een enorme drive om te investeren en innoveren zichtbaar bij DPG om zo de controle terug in eigen hand te krijgen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie