Olivier Smit heeft bij MPG Media het stokje overgenomen van Dolly van den Akker die na 6,5 jaar vertrekt bij het bedrijf en 'zich gaat richten op nieuwe uitdagingen.' Smit moet gaan bouwen aan de verdere ontwikkeling en integratie van de verschillende bureaus binnen MMMatter met focus op digital, strategie, data en creatie. Smit (46) was voorheen werkzaam in diverse directie- en managementfuncties bij onder meer ABNAMRO, Unicef, J. Walter Thompson, KNSB, Vitesse en EuroParcs.
Hij zegt over zijn nieuwe stap: Smit: ‘Wat mij aantrekt aan MMMatter is de ambitie van de groep, de gedreven vakmensen en de expertises binnen de bureaus. Inspelend op de markt en de behoeftes van merken om echt van waarde te zijn, zal de nadruk liggen op uitbreiding van de expertise in digital en op een datadriven fullservice dienstverlening.’
Dolly van den Akker: ‘De afgelopen 6,5 jaar waren dynamisch, leerzaam en ontzettend leuk. Ik ben trots op mijn collega's en onze mooie klanten. Door focus op groei en verbreding van social media, data en creatieve expertise zijn er met het bureaunetwerk MMMatter mooie stappen gezet.'
Arthur Clement namens de aandeelhouders, Globitas: 'In de afgelopen periode heeft Dolly het bureau door de eerste fase heen geloodst. Ik wens haar veel succes toe in haar volgende stap. De komst van Olivier sluit aan bij de ambities van MMMatter om door te groeien naar een van de leidende fullservice bureaunetwerken in zowel Nederland, de Benelux als daarbuiten. De nadruk zal liggen op digital, strategie, data, insights en contentcreatie. De brede ervaring van Olivier in diverse directie-, management- en marketingfuncties waarbij (digitale) transitie en groei centraal stonden, sluit perfect aan bij deze volgende fase van MMMatter.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!