NL inzendingen vangen dolfijnen Corporate Filmfestival Cannes

Corporate films van ING Bank Amsterdam, Rabobank, Corporate Trailer en de Nederlandse Spoorwegen sleepten respectievelijk een gouden, en drie zilveren dolfijnen in de wacht bij de uitreiking van de Cannes Corporate Media and Films Award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze award die in Cannes werd uitgereikt op 19 oktober jl., is een belangrijke onderscheiding op het gebied van corporate audiovisuele media. In totaal waren er ruim 650 inzendingen uit meer dan 35 landen.

Hieronder de details van de Nederlandse winnaars:

In de categorie ‘Integrated Communication’ ging ere en gouden dolfijn naar ‘Matteo’s Madness’ van Zee voor ING Bank Amsterdam, geregisseerd door Paula van der Oest. Zcene MovingMediaCompany ontving in de categorie ‘Informational Films’ een zilveren dolfijn voor ‘Rabobank Food & Agri – Global Chains’ in opdracht van Rabobank met als regisseur Bram Verlaan. In de categorie ‘Marketing Communication’ sleepte Corporate Trailer een zilveren dolfijn in de wacht voor het eigen werk ‘Corporate Trailer – Results in Business’. En Stetz werd ook bekroond met een zilveren dolfijn voor ‘Our Story’, gemaakt voor de NS met als regisseur Piet-Harm Sterk.

Bekijk alle winnaars

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie