Buehrs (29) is op 1 september begonnen. Ze neemt 6 jaar ervaring mee vanuit TBWA\ en werkte daar op de Social Media/PR afdeling.
Arthur Herpel (Head of UM Studios): 'Na onze start van UM Studios 1,5 jaar geleden zijn we enorm gegroeid vanuit concepting en productiebegeleiding. Praktisch alle projecten die we ontwikkelen hebben een "branded content" signature. Concepten die niet alleen invulling geven aan de wensen van de adverteerder, maar even zozeer waarde leveren in het leven van de doelgroep. Deze projecten verdienen dus de aandacht van een specialist om dit verhaal ook vanuit earned media goed neer te zetten. De projecten die we hebben neergezet voor onder andere Fernandes, Adobe, Coca-Cola en Staatsloterij bewijzen deze stap. Nina krijgt de schone taak om onze concepten nog beter te laten leven.'
Nina Buehrs: 'Na 6 jaar werken bij een van de beste traditionele reclamebureaus van Nederland ben ik er erg trots op om mijn opgedane PR-ervaring toe te passen bij de jonge creatieve unit van mediabureau UM. De synergie van kennis en creativiteit voor een optimale effectiviteit van campagnes wordt steeds belangrijker voor het reclamevak. Mediabureaus worden daarom ook steeds interessanter binnen de reclamebranche.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!